The Experiment 3 (part 2) – Budapest

Ugyan ez a hat pályás rajongói remekmű nem új, hanem vagy 10 éve készült, de nem szabad feledésbe merülnie, mert az egyetlen, ami nálunk, Magyarországon játszódik. A helyszínek közül a Budapesti Szépművészeti Múzeumot, és a Mátyás templomot emelném ki. Véleményt, és végigjátszást Akcy írt hozzá, nézzétek meg. Kötelező mű. Külön érdekessége még, hogy választható a nehézségi fokozat. Van Easy, és Hard lehetőség is. the experiment 3budapestmuseum thumb

A pályát készítette: Bojrkraider (Simen)             

A végigjátszást Itt megnézhetitek.

Történet:

Larát trükkel rávették hogy megtalálja az Arany Táblák-ként ismert Törpe kincset. Nem ismerte a következményeket mikor elhozta a táblákat nyugvóhelyükrõl, csak hogy aztán elvegye tõle az egyik, a kevés még élõ törpe közül. De Lara rájött hogy a többi törpe nem ezt akarta, kapott egy tippet, miszerint Magyarországon, a Budapest múzeumban kezdje a kutatást.

Vélemény:

Nehéz elfogulatlanul nyilatkoznom errõl a kalandról, hiszen igazán nagyszerû, ráadásul Budapesten játszódik ahol lakom, annak néhány nevezetes helyén, a Szépmûvészeti Múzeumban és a Mátyás templomban. Utóbbi egyszerûen lenyûgözõ, pont mint az eredeti, nem is értem hogy csinálta, ha valakit érdekel nézze meg a képeket http://www.matyas-templom.hu/hun/bemutatas.html milyen fantasztikus munkát végzett Bojrk, remekül lemodellezte. A többi pálya is csodálatos, szépek, hangulatosak, sok a díszítõ elem, és remek dinamikus zenék szólnak, fõleg az óriáspatkányokkal való harc közben és a St Matthias pályán. Az egész a mostanra már eltéveszthetetlen Bojrkraider stílusban készült; ügyes építkezés és textúrakezelés, inkább a fejtörõk dominálnak, sok új mozgás, eredeti megoldások, humor, és ami a legtöbb szerki pályából hiányzik; a történet valóban a kaland gerincét képezi, a sok cut-scene gördülékennyé teszi. Mindezek miatt tényleg a létezõ legjobb pályák közé tartozik, beleértve a hivatalos részeket is. De ez még tovább megy, állítható a nehézség, így kezdõ játékosok is élvezhetik. Viszont épp emiatt hard-on lehetett volna nehezebb, az idõrefutások kiélezettebbek stb, de a pályák remek felépítése, hangulata és szépsége bõven kárpótol mindezért. A medi nélküli játék csak a Sewers pályán jelentett kihívást a sok kötelezõ sérülés miatt. A stopposlányok viccesek voltak, jót nevettem mikor megláttam õket a táblácskával a kezükben. Sok nagyon jó pálya létezik, de van néhány készítõ akinek kreativitása kimagaslik, szerintem már Bojrk is közéjük tartozik, alig várom a következõ pályáit.